مشاوره حقوقی تهدید

شنبه 16 آذر 1398
12:55
شب آرا نور

تهدید بیشتر به صورت کاملا ساده رخ می دهد که به افراد حق طرح شکایت کیفری را خواهد داد. مشاوره حقوقی از جمله مهمترین مصادیق آن اخاذی با تهدید به انتشار فیلم و عکس های خصوصی می باشد. باید دقت نمود که مشاوره حقوقی تهدید می تواند کمک شایان توجهی به احقاق حق تضییع شده مشاوره حقوقی اینترنتی افراد در جریان تهدید نماید.

مشاوره حقوقی تهدید غرب تهران:

وکیل حقوقی متخصص گروه حقوقی عدل جویان در غرب تهران به روش های مختلفی تلفنی،حضوری،آنلاین و…اقدام به ارائه مشاوره حقوقی تهدید می نماید، وکیل کیفری تهران گروه حقوقی عدل جویان با تجربه بالا در پیگیری پروندهای کیفری و با استفاده از دانش و تجربه وکلای نخبه و متهد و باتجربه خود آماده پیگیری پرونده مربوط به تهدید شما و ارائه سودمند ترین مشاوره حقوقی تهدید در غرب تهران می باشد.گروه حقوقی عدل جویان سالهاست بهترین وکیل خانواده در غرب تهران فعالیت می کند و توانسته رضایت و اعتماد بسایری از موکلین خود را جلب نماید برای بهره مند شدن از بهترین مشاوره حقوقی غرب تهران با وکلای دل سوز گروه حقوقی عدل جویان درارتباط باشید.

مجازات جرم تهدید

جرم تهدید در دو ماده قانونی از مواد قانون مجازات اسلامی و در بخش تعزیرات مورد اشاره واقع شده و در این حین نیز مجازات آن تعیین شده است. وکیل طلاق توافقی در تهران بر اساس مواد ۶۶۸ و ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی، تهدید در مصادیق مختلف مشمول ۷۴ ضربه شلاق و یا حبس از دو و یا سه ماه تا دوسال می باشد. مجازات جرم تهدید از نوع حق الناس بوده و رضایت شاکی خصوصی می تواند سبب تخفیف و یا تعلیق مجازات گردد و یا اینکه حتی از مجازات صرفه نظر نماید. وکیل کیفری گروه حقوقی عدل جویان در جلسات مشاوره حقوقی تهدید، تهدید شونده را مصمم به طرح شکایت کیفری وکیل متخصص امور ثبتی از مجرم و احقاق حق خود می نماید .

مشاوره حقوقی تهدید به صورت حضوری

با داشتن دانش حقوقی و اطلاعات حقوقی می توانید بهتر وسریعتر مشکل حقوقی خود را پیگیری نمایید، یکی از دلایلی که مردم رغبت کمتری برای اخذ وکیل در پرونده حقوقی دارند ،هزینه های زیاد اخذ وکیل می باشد اما یکی از خدمات بی نظیر گروه حقوقی عدل جویان ارائه مشاوره حقوقی رایگان در زمینه های مختلف حقوقی از جمله تهدید می باشد ،.برای بهره مند شدن از مشاوره حقوقی ارزان تهدید با وکلای دل سوز ومتعهد درباره عدل جویان درارتباط باشید.

https://adljooyan.com


[ بازدید : 410 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , باغ تالار عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات لاکچری ,اجاره باغ برای عروس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , باغ تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]