سیستم گیت ضد سرقت برای مغازه

سه شنبه 7 خرداد 1398
16:26
شب آرا نور

گیت ضد سرقت برای مغازه : سیستم های اعلام سرقت در فروشگاه یا همان دزدگیر مغازه به آن دسته از سیستم هایی گفته می شود که به فروشندگان و صاحبان مغازه ها و فروشگاه ها کمک می کند تا با صرف هزینه ی مناسب , و با وقت کمتر از این جهت اطمینان داشته باشند که خروج غیرمجاز اجناس از مغازه صورت نمی گیرد .

دزدگیرهای مغازه به عبارتی متشکل از یک آنتن , دو یا چند آنتن هستند . که در درب خروجی مغازها نصب می شوند و کالاهایی که مجهز به تگ و لیبل هستند وقتی ز فروشگاه به صورت غیرمجاز خارج شوند یعنی تک و لیبل بر روی کالا باشد آژیر به صدا در می آید و فروشندگان را از این امر مطلع می سازد . دزدگیر مغازه سبب شده است که دزدی و سرقت از مغازه ها کاهش پیدا کند و افراد سود جو به هیچ وجه وسوسه نشوند تا از فروشگاه سرقت کنند به همین دلیل استفاده از دزدگیر مغازه هم به نفع صاحبان فروشگاه ها است و هم به نفع خریداران , به نفع خریداران از این جهت که با خیالی آسوده می توانند در فروشگاه بگردند و محصول مورد نظر خود را پیدا کنند بدون اینکه کسی مزاحم آن ها شود ( یعنی به عنوان مراقب دنبال خریدار باشد ) .

گیت ضد سرقت برای مغازه

گیت ضد سرقت برای مغازه

سیستم گیت ضد سرقت برای مغازه

سیستم های دزدگیر مغازه با طرز کار متفاوت و در شکل های مختلف تولید شده و در بازار موجود هستند . بردهای آنتن این نوع از دزدگیرها می تواند در بیرون و یا درون آنتن جای گیرد که این بسته به نوع آن دارد . ولی در کل روش کار به این طریق است که از اول لیبل ها و تگ ها بر روی کالا و جنس مغازه نصب می شوند . اگر جنس آن ها مرغوب باشد و جنس مناسبی باشد نمی توان به راحتی آن را از کالا خارج کرد و فقط با دستگاه های مخصوص جدا کننده قابل غیرفعال کردن و یا جدا کردن هستند . یکی از مهمترین وظایف صندوق دار هر مغازه این است که تگ و لیبل را از کالایی که به فروش رفت جدا کنند ولی اگر کالا غیر مجاز ( کالای به سرقت برده شده ) از فروشگاه خارج شود در این صورت دستگاه شروع به کشیدن آژیر می کند .

شکل ظاهری دزدگیرهای مغازه با یکدیگر متفاوت است و گیت فروشگاهی با قیت های مختلفی در بازار موجود هستند . لیبل ها و تگ های گیت فروشگاهی نیز در کیفیت ها و قیمت های مختلفی در بازار هستند و به فروش می رسند . خریداران شاید با نگاه کردن به شکل ظاهری یک گیت متوجه کیفیت و کاربرد آن نشوند بنابراین پیشنهاد می کنیم قبل از خرید دزدگیر مغازه و گیت های فروشگاهی به کارشناسان فروش و مشاوران مجموعه شرکت پارسا گیت تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید .


[ بازدید : 229 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , باغ تالار عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات لاکچری ,اجاره باغ برای عروس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , باغ تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]