اصول روغن کاری نوار نقاله ها

جمعه 7 تير 1398
13:52
شب آرا نور

نوار نقاله به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از سیستم های حمل و نقل و ذخیره سازی در صنعت در نظر گرفته شده است. دانش جدید و تکنیک های جدید در مهندسی کنترل، امکان ایجاد فضای برای نقاله ها در زمینه تکنولوژی مدرن و سایر سیستم های بارگیری مواد را فراهم کرده و طیف وسیعی از کاربردهای آن را می توان در صنایع متوسط گریس ​​(تولید کوچک خطوط و مجامع) و صنایع بزرگ (داروسازی، فولاد، پتروشیمی، و غیره).
انواع نقاله ها

نوار نقاله ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع آنها در بخش های مختلف صنعت مورد استفاده قرار می گیرند از جمله:

کنوی آهسته
تسمه نقاله
نوار نقاله زنجیره ای
قوطی غلتک


روغن کانوایر


نقاله ها چگونه کار می کنند؟

گستره وسیعی از برنامه های کاربردی و استفاده از فن آوری های جدید منجر شده است مهندسان از نوار نقاله به عملکردهای مختلف و مکانیزم، اما عمدتا بیشتر از نوار نقاله ها با استفاده از موتور الکتریکی محوری، که عمدتا به drama ها متصل است. و از سوی دیگر، با استفاده از یک لینک زنجیره ای یا بند که با قرار دادن اشیاء یا مواد از یک به یک، می توان یک درام تلخ ایجاد کرد. یک نوع خاص از نوار نقاله غلطک نوار نقاله غلتکی است که، در حالی که روشن و قادر به عملکرد، توانایی کاهش یا توقف غلطک روغن در زیر محصول است. این عملکرد باعث می شود که غلتک ها تحت کنترل حامل محصول یا محصول زیر قرار گیرند. این سیستم طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی در خط تولید و تولید لوازم خانگی دارد.
کاربرد

کار در دمای بسیار بالا
این روغن صنعتی ها برای روانکاری تسمه های نقاله و همچنین نقاله ها یا زنجیر های متحرک در کوره استفاده می شود.
یک روغن مصنوعی مخصوص که در دمای بسیار بالا برای روانکاری قطعات متحرک استفاده می شود
همچنین به عنوان یک اگزوز برای شیشه های کوره شیشه ای استفاده می شود
زنجیر روانکاری به طور مداوم در ماشین آلات تولید چوب و نساجی کار می کند.

روغن زن نوار نقاله

این دستگاه توانایی تحمل یاتاقانهای نقاله های زمین، هوا و زنجیر را دارد. oil سیستم روانکاری این دستگاه pneumatic است، که به طور خودکار عملیات روغنکاری را با استفاده از سنسورهای دیجیتال انجام می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه تمیز کردن زنجیر و یاطاقان در طول کار از نقاله است. با پر کردن دستگاه با محلول حلال، زنجیر و بلبرینگ به صورت خودکار تمیز می شوند.

[ بازدید : 294 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , باغ تالار عروسی , تشریفات لوکس , تشریفات لاکچری ,اجاره باغ برای عروس
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به تشریفات عروسی , تشریفات مجالس , باغ تالار عروسی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]